Všetko príšerné aj krásne

Všetko príšerné aj krásne

Bryn Greenwoodová 

„Pod hviezdami je miesto pre každého."

 Wavy je malé dievčatko, ktoré je na svoj vek veľmi inteligentné a vnímavé. Preto na ňu veľmi vplýva správanie jej rodičov. Matka-narkomanka a otec-drogový díler. Keď obaja skončia vo väzení, začína sa jej putovanie k rodinným príslušníkom, ktorí ale nerozumejú jej, nie tak celkom obyčajnej povahe. V mladom veku, po nespočetných udalostiach spoznáva Kellena, motorkára, ktorý s ňou ako jediný súcití a rozumie jej aj bez slov. Vyvinie sa medzi nimi silné puto, ktoré trvá roky a prekonáva mnohé prekážky. Bude však prijateľné aj pre okolie?

„Akoby ma niekto kopol do brucha. Nie ona, ale život. Aj ju kopol."

Najprv som nevedela, čo od tejto knihy čakať. Úprimne, mala som strach. Bála som sa, že to bude nejaké klišé, že vekový rozdiel bude jedinou prekážkou, a že budú Wavy a Kellen bojovať proti predsudkom iných ľudí. Potom som však zistila, že Wavy žila v prostredí, kde to bolo každému ukradnuté. Všetkým bolo jedno, že sa vláči s mužom, ktorý je od nej starší o viac ako desať rokov.
Veď prečo by sa mali zaťažovať starosťou o malé dievča, keď ich čakalo oveľa viac povinností, ako napríklad varenie pervitínu, hazardné hry, nekonečné večierky a stoly plné striekačiek.
Kellen je jediným Waviným útekom pred týmto všetkým. 

A asi preto sa mi toto kontroverzné dielo páčilo. Áno, neskôr mali aj intímny vzťah, ale vedela som, že Kellenovi na nej záležalo. Naozaj ju ľúbil a obdivoval ju. Staral sa o ňu, keď na ňu ostatní zanevreli. A presne kvôli tomu mal plné právo ju milovať...a aj ona jeho.
Kapitoly sú písané z pohľadov rôznych osôb, a tak môžete vidieť, ako celú situáciu vnímajú ľudia okolo Wavy a Kellena. Knihu odporúčam vekovej kategórii 15+. Ak radi čítate o nezvyčajnej láske, ktorá trvá roky, toto je tá pravá voľba. 


Úryvok knihy zo zadnej strany prebalu :
„Je všetko...je Wavy v poriadku?" zašepkala.
„Nie. Nepovedala by som, že je Wavy v poriadku."
„Čo sa stalo?"
„Práve zistila, že Kellena podmienečne prepustili a nesmie sa s ňou kontaktovať," vysvetlila som.
„Viem. Nesmie sa k nej priblížiť na menej ako tridsať metrov. Ani jej telefonovať a písať listy. To vie."
„Nevedela to! Myslíš, že by išla za ním, keby vedela, že by ho tým mohla poslať späť do väzenia?" Wavy mala predo mnou veľa tajomstiev, ale s týmto vedomím by za Kellenom rozhodne nešla. Vysvetľovalo to, prečo ich šťastné stretnutie po rokoch krachlo.
„Išla za ním? Prečo?" začudovala sa Amy.
„Prečo? Pretože ho ľúbi!"


Viac o knihe nájdete na:  vsetkopriserneajkrasne/martinus.sk

3 komentáre:

  1. Môj bývalý mi spôsobil toľko bolesti a odvtedy som zlomený a rozbitý. Dostal som sa do kontaktu s mnohými kúzelníkmi a oni ma okradli o peniaze bez akéhokoľvek výsledku. Poslal som e-mailom toľkým webom online, ktoré hľadali skutočného zaklínača, kým ma nenasmerovala 45-ročná žena, ktorej pán voodoo predtým pomáhal, neochotne som kontaktoval pána voodoo, aj keď som tomu nikdy neveril, ale keď som urobil to, čo mi predpísal, nasledoval som jeho pokyny môj bývalý sa mi vrátil a povedal mi, aby som mu odpustil a ja som to urobil a dnes som so svojím manželstvom šťastný. Voodoo lorda môžete kontaktovať e-mailom na (voodooconnect60@gmail.com) alebo cez WhatsApp na ( + 234 8097014925) alebo cez telegram na (+ 234 8097014925) a skúšobná verzia vás presvedčí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Finanční zajištění až 11.500.000,- Kč
    Nabízím výhodné finanční úvěry za soukromých zdrojů až do 11.500.000,- Kč bez účelu použití. Úvěrem můžete vyplatit vaše tíživé dluhy a zlepšit vaší finanční situaci. Individuální přístup ke každé žádosti díky čemu může úvěr získat téměř každý žadatel. Nízká úroková sazba a výhodné podmínky poskytnutí pro každého žadatele. Zcela zdarma a nezávazně můžete o úvěr žádat na emailu: wogeovahana@gmail.com or whatsapp +420723117416

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hello,i just got a loan to repair my home and i wish to recommend them . i recommend anyone in need because i was previously scammed before i encountered them and they made me believe there are still reliable lenders . for an urgent loan contact email: lapofunding960@gmail.com
    telegram___https://t.me/lapofinance

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.