Láska a iné vykoľajenia

Láska a iné vykoľajenia

Leah Konenová

„Jedna cesta vlakom. Dvaja cudzí ľudia."

 

 Čo môže byť romantickejšie, než spoznať svoju lásku počas snehovej búrky vo vlaku a vybrať sa s ňou na dobrodružnú cestu do cieľa?
Ammy by určite našla mnoho ďalších vecí. Alebo by nad nimi ani nepremýšľala, keďže už dávno na lásku zanevrela kvôli otcovi, na ktorého svadbu práve cestuje.
Noe, romantik, ktorý sa chystá získať späť srdce svojej bývalej priateľky, ten by sa rozplýval už len pri tej predstave.
 
Sneh, vlak a nečakané udalosti. Ako to nakoniec dopadne?

„Vieš, akú výhodu majú obyčajné knihy - nepotrebujú baterky."
Viete, čo pri tejto knihe neodporúčam? Čítať ju v lete, keď teploty dosahujú cez 30°C. Vtedy som sa naozaj nevedela vžiť do hlavných postáv.  Ale na zasnežené víkendy sa hodí ako vyšitá!
Veľmi milá kniha, ktorá spojila dvoch ľudí s úplne odlišnými povahami. Páčila sa mi nepredvídateľnosť, s ktorou som čítala. Vždy prišla nejaká situácia, ktorá ma prekvapila. Pár úsmevných momentov a striedanie pohľadov postáv celý dojem len vylepšilo. Naozaj nie je toho veľa, čo by sa dalo písať, keďže je to oddychová kniha, ktorá nezaťažuje myseľ. Ale páči sa mi na nej jedna vec - krásne ukazuje, ako sa dokáže všetko zvrtnúť v jedinej sekunde, a že niekedy to nie je až tak na škodu. Roztomilá knižočka, ktorá poteší dušu i srdce. Na vianočné sviatky vrelo odporúčam! 


Úryvok z knihy na zadnej strane obalu:
Dívam sa na toho chalana, ktorého poznám sotva dve hodiny. Na romantika, čo chce byť stoj čo stoj doma načas, aby získal späť svoju čoskoro ohromenú priateľku. Svojím spôsobom je to milé. Aj keď klišé. Hoci si myslím, že v tomto skazenom svete je romantika absolútnou stratou času. Aj tak je to milé. O to však teraz nejde. Určite existuje viac dôvodov, prečo by som nemala len tak vystúpiť z vlaku a nasledovať cudzieho človeka uprostred ničoho a poondiatej snehovej búrky.
„Dúfam, že nie si nejaký úchylák," poviem.
Zasmeje sa, ale potom zvážnie. „Pozri, chápem, prečo sa na to pýtaš, ale nie. Nie som. Naozaj idem za expriateľkou, aby som jej to celé vysvetlil. Možno," úprimne sa usmeje, „by si mi dokonca mohla poskytnúť zopár rád."

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.