Prekliaty princ

Prekliaty princ 

Erin Watt 

„Royalovci zničia každého."


Ella a Royalovci si k sebe konečne našli cestu a zdá sa, že veci konečne naberajú správny smer.  Reed si utriedil pocity a Ella v ich sídle našla vytúžený domov. Nič však netrvá večne a všetko sa môže zvrtnúť v jednej sekunde. V momente sa Reedovi začne rozpadať celý svet a zisťuje, čo má v jeho živote najvyššiu a naozajstnú hodnotu.

Neviem, ako vy, ale mne vždy prišlo, že pri di-trilógiach je poväčšine najlepšia prvá časť. Samej sa mi to doteraz vždy len potvrdilo, avšak pri tejto knihe som ostala prekvapená.
Papierová princezná mi prišla na začiatku dosť povrchná a dej mal rýchly spád. Všetko sa dalo vyriešiť, hlavná hrdinka sa z ničoho dostala k obrovskému majetku. Nebolo to zlé, ale predvídať sa dalo jedna radosť. Bolo to skôr o predstavovaní postáv a prostredia. Prekliateho princa som nemala v pláne kupovať.
Nakoniec som sa k nemu dostala a ostala som milo prekvapená.
Od začiatku sa strieda pohľad Elly a Reeda, čo oceňujem. Aspoň som bližšie vedela, ako to všetko vnímal aj Reed.
Ihneď je badateľné, že autorky sa s príbehom oveľa viac vyhrali. Narozdiel od prvej časti sa dej krásne zamotáva a čitateľ nájde aj pár momentov, na ktoré ani nepomyslel.
Prekliaty princ je obohatený o mnoho tajomstiev, vysvetlení a zvratov. Na konci som naozaj ostala vo vytržení.
Jediné, čo mi možno naozaj prekážalo, bola prehnanosť vzťahov. Trošku na štýl telenovely- každý s každým. Napriek tomu však knihu vnímam kladne a som rada, že som jej aj napriek prvotnému odporu dala šancu.



Úryvok z knihy na zadnej strane obalu:  
„Callum, ja len... nepatrím sem, jasné? Nie som nijaká bohatá princeznička, ktorá chodí na prestížnu strednú školu a k večeri si nalieva tisícdolárové šampanské. To nie som ja. Nie som ani bohatá, ani elegantná..." 
„Ale si!" preruší ma. „Si veľmi, veľmi bohatá, Ella, a už sa s tým zmier. Otec ti zanechal majetok a v najbližšom čase si sadneme s právnikmi a dohodneme sa, ako s peniazmi naložíš. Investície, správa majetku a podobne záležitosti. Okrem toho..." vytiahne z vrecka koženú peňaženku a podá mi ju. „Tvoje mesačné vreckové, ako sme sa dohodli, a kreditná karta."
Zakrúti sa mi hlava. Odkedy som odtiaľto odišla, riešila som iba Reeda s Brooke. Celkom som zabudla na dedičstvo po Stevovi.
 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.