Placebo On

Placebo On

Baja Dolce 

  „Nebude to len Placebo efekt."

 Ema je mladá žena, ktorá si toho prežila viac než dosť. Ako dieťa putovala z jednej pestúnskej rodiny do druhej, až kým sa jej to nestalo osudným. Po rokoch sa chce vymaniť démonom minulosti, a tak začína odznova. Nové mesto, nový byt, noví ľudia a v neposlednom rade aj nová práca. Keď už v živote našla menšiu stabilitu, dlho si ju neudržala, keďže spoznala Christophera, ktorý tiež skrýva nejedno tajomstvo. Dokážu sa navzájom vyliečiť alebo to bude len placebo efekt? 

 „Nezistíš, či sa popáliš, ak neskúsiš zapáliť oheň."
Príbeh som registrovala už na wattpade, kde zožal veľký úspech. Keďže som však milovníčka hmotných kníh, nevedela som sa dokopať a dočítať ho. Neskôr som si založila tento blog a vďaka nemu som sa dostala k autorke príbehu a teda aj ku samotnej knihe. 

Začiatok knihy je trochu to milé klišé, ktoré tak milujeme. Obyčajné dievča očarí muža, ktorý je snom každej druhej ženy (ak nie každej). Aj sama Baja mi napísala, že zo začiatku môže príbeh pôsobiť povrchne. Neskôr sa veci zamotávajú a odhaľujú sa niektoré tajomstvá hlavných postáv. Jeden druhému dávajú pocit, že si pomáhajú v prekonávaní dávnych démonov. Priznávam, odkedy vzťah Emy a Chrisa nabral vážnejší smer, čítala som s napätím a zatajeným dychom. Ema mi rýchlo prirástla k srdcu, keďže zdieľame rovnaké meno a častokrát som si všimla, že máme podobné charakterové črty. Kniha je dobrá vtedy, keď sa v nej vie nájsť každý čitateľ. V Placebe sa to rozhodne dá. A ak nie v hlavnej postave, tak vo vedľajších určite.
Záver bol dychberúci. To, čo sa stalo, som naozaj nečakala a nevyhla som sa ani slzičke. Baja ma nechala vo veľkom očakávaní a už teraz sa teším na Placebo Ja!

PS1: V knihe je pár intímnych scén, takže určite by som zvážila, koľkoročnému dievčaťu ju kúpim. 

PS2: Pozdravujem ťa, Baja! A ďakujem, že si vytvorila príbeh, ktorý dokáže chytiť za srdce, aj keď si to človek na začiatku nechce priznať.

Úryvok z knihy:
Nič nechutilo lepšie ako Christopher Pierce. Ruky som mu obmotala okolo krku a on sa zohol a zdvihol ma na ruky. Nachvíľu mi tým vyrazil dych, bola som v šoku, no pre neho som bola zrejme maličkosť. Bozkával ma celou cestou naspäť k autu, ani na chvíľu nezaváhal. Nikdy som si s nikým nepripadala bližšie ako s ním. Pred autom ma opatrne položil naspäť na zem a rukou mi prešiel po tvári. Otvoril mi dvere a nastúpila som dnu. Chris mi vzal lodičky, prisadol si ku mne a nadiktoval svojmu šoférovi moju adresu. Auto sa nehlučne vydalo na cestu a ja som zistila, aká som unavená.
Ako môže byť niekto unavený vo sne?
„Pospi si, dievčatko," povedal Chris a pritúlil si ma k sebe. Pobozkal ma na čelo. Spokojne som vdychovala jeho vôňu, až som zaspala.

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.