RECENZIA: Každý deň sa počíta

Každý deň sa počíta

Jasmine Warga

   
Taliah Abdallatová už pár rokov píše listy slávnemu rockerovi, o ktorom je presvedčená, že je jej otec. Každým dňom strácala nádej, že sa s ním raz stretne. No jedného dňa sa Julian Oliver objaví na jej prahu.
Požiada ju, aby s ním odišla do jeho rodného mesta Oak Falls. Chce ju zoznámiť s jeho otcom, ktorý už pravdepodobne nebude dlho žiť. Taliah nechce sklamať mamu, no túži spoznať pravdu o svojom živote.
S najlepšou kamoškou Harlow a Julianom odchádzajú na cestu, počas ktorej Taliah spoznáva svojho "nového" otca, ktorý je iný, než čakala. A keď začne odhaľovať aj mamine tajomstvá, je toho na ňu priveľa.


Prednedávnom som písala recenziu o dievčati, ktoré začalo chodiť so slávnym spevákom. No čo je ešte lepšie, než s ním chodiť? Predsa byť jeho dcérou!
Ja som sa ako dieťa často zamýšľala nad tým, že aké by to bolo, ak by moji rodičia boli slávni. Mala by som všetky najnovšie hračky, najkrajšie oblečenie a za sebou kopec dovoleniek. No veci takto ľahko v živote fungujú len málokedy (niekto sa vie narodiť, čo?). A Taliah síce bola dcérou slávneho rockera, no viac než po dovolenkách a oblečení túžila po tom, aby ho mohla spoznať. 


Naozaj vyzdvihujem nápad na tému, ktorá sa mi veľmi páčila. Bola zaujímavá, neotrepaná a pekne spracovaná.
Kniha sa čítala rýchlo. Bola veľmi milá, jednoducho napísaná. Dej spestrovali flashbacky, ktoré mi pomohli utvoriť si obraz o vzťahu Taliahiných rodičov. Tieto pasáže boli veľmi emotívne a autorka nimi brnkla na citlivú strunu.
Síce kniha nie je žiadny umelecký skvost, ale je to veľmi pekná oddychovka, hlavne pre mladšie dievčatá. Vďaka sympatickým postavám a menšej romantickej zápletke človeku prirastie k srdcu. 


Pri tejto knihe veľmi nie je o čom písať, keďže to je taká jednohubka, ktorá mi ale pohladila dušu a ak by som mala jedenásťročnú neter, sestru alebo kamarátku  určite by som jej túto knihu zadovážila.

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.