RECENZIA: Modlitebný denník pre ženy (Shannon Roberts)


Za denník ďakujem vydavateľstvu Tatran ♥

V Modlitebnom denníku pre ženy nájdeme texty z Písma, úvahy o Božom slove, podnety k zápiskom do denníka. Budú nás sprevádzať na ceste s Bohom a posilnia našu vieru. Tento denník sa stane na 12 mesiacov naším spoľahlivým sprievodcom po jednotlivých oblastiach života, ako láska a vnútorná krása, opatera a vernosť, Božia láska, ťažkosti a skúšky, bázeň a zvrchovanosť, sila viery a nakoniec milosť a odpustenie. Boh sľúbil, že nás bude sprevádzať po ceste zvanej život. Nech tento denník posilní našu vieru nádejou a modlitbou, aj keď prežívame ťažké obdobie. Boh sľúbil, že tým, čo ho milujú, sa všetko obráti na dobré. Zapíšme si svoje myšlienky, modlitby a najhlbšie túžby, a keď sa po roku obzrieme späť, uvidíme ohromné Božie pôsobenie vo svojom živote.

Verše sú usporiadané tematicky: Láska a vnútorná krása; Opatera a vernosť; Božia láska; Ťažkosti a skúšky; Bázeň a zvrchovanosť Sila z viery; Strach; Milosť a odpustenie

Tento denník s originálnymi ilustráciami výtvarníčky a spisovateľky Shannon Robertsovej na 12 mesiacov je výborným sprievodcom duchovným rastom pre jednotlivcov aj biblické skupinky a ponúka:

  • Stránky s množstvom priestoru na zápisky
  • Štyri celé strany na každý týždeň v roku

Aj keď je v dnešnej dobe mnoho ľudí veriacich, medzi ktorých patrím aj ja, niekedy zabúdajú na to, že by si mali v kolotoči každodenných povinností nájsť chvíľku aj pre Boha.
Ja sama s tým mám problém a teraz počas karantény ho vnímam ešte viac. Cez deň mám kvôli škole toho veľa na práci a Bohu som čas takmer vôbec nevenovala.
Ďakujem Tatranu, že mi dal možnosť vyskúšať tento denník, vďaka ktorému si každý týždeň nájdem aspoň pár minút len pre mňa a Boha.

Pre každý týždeň mám v denníku vyhradené štyri strany.
Na prvej strane ma každý týždeň čaká biblický text, ktorý si zakaždým sfotím a nastavím ako tapetu uzamknutej obrazovky. Takto si ho pripomínam a postupne sa ho i učím.
Na ďalšej strane je zamyslenie, ktoré vyplýva z biblického textu a má mi pomôcť ho lepšie pochopiť. Zároveň si môžem svoje myšlienky a odpovede na dané otázky zapísať.


Na tretej strane si môžem poznačiť číslo týždňa (ja si píšem i dátum).
Taktiež sa tam nachádza kolónka, kde si môžem zapísať všetky veci, za ktoré som Bohu v danom týždni vďačná.
Tiež si môžem do ďalšieho okienka zaznačiť, v čom by som si priala, aby ma Boh učil. Pod ním je ďalší priestor, kde si píšem, v ktorých oblastiach života by som prijala Božie usmernenie.
Štvrtá strana mi ponúka verš, ktorý sa nezhoduje s biblickým textom.
Na tejto strane si môžem zapísať, čo mám na srdci, čo ma teší a o čo prosím.

Na konci denníka je pár strán, kde mám priestor na zapísanie modlitby, dátumu, od kedy za danú vec prosím a dátum jej vyslyšania.
Pre mňa je denník príjemným a potrebným pripomenutím Božej lásky. Každú nedeľu si k nemu na pár minút sadnem a nechávam sa ním viesť.
Čoskoro tu máme Vianoce a po nich Nový rok, takže denník určite odporúčam ako darček pod stromček, ktorý sa od 1.januára môže začať naplno využívať.


Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.