Rivali: Nevraživosť ešte nikdy nebola taká vzrušujúca

Za knihu ďakujem kníhkupectvu bux.sk

Spor medzi Westonom a mnou sa začal pri oltári. Nešlo o našu svadbu, táto sa konala desaťročia predtým, ako som sa narodila. Naši starí otcovia boli najlepší priatelia a obchodní partneri. Až do osudného dňa. Tesne pred sobášom dala môjmu starému otcovi jeho snúbenica košom, pretože milovala Westonovho starého otca. Tí dvaja už celé roky bojovali o srdce Grace Copelandovej, zhodou okolností ich tretej obchodnej partnerky. Napokon ju nezískal ani jeden a ich cesty sa rozišli. Obaja sa oženili s inými ženami a stali sa z nich najväčší obchodní rivali v dejinách.

Naši otcovia v rodinnej tradícii pokračovali. A potom aj my s Westonom. Doteraz sme sa navzájom vyhýbali. Lenže čo čert nechcel, Grace Copelandová zomrela a zanechala jeden z najluxusnejších hotelov na svete našim starým otcom, nech sa vyrovnajú. Začal sa boj o väčšinový podiel a my s Westonom sme sa mali podieľať na chode hotela.
Netrvalo dlho a šli sme si po krku. Na Westonovi Lockwoodovi ma škrelo všetko. Bol vysoký, namyslený, prehnane múdry a až nespravodlivo atraktívny. Správali sme sa k sebe ako pes a mačka. Ale to by som ešte zniesla. Naše rodiny sa predsa nenávideli odjakživa. Bol tu však jeden menší problém. Zakaždým, keď sme sa s Westonom pohádali, ocitli sme sa v posteli.

Myslím, že čitateľky sa všeobecne delia na dve skupiny. Tie, ktoré sú tím friends to lovers a tie, ktoré fandia enemies to lovers.
Povedzme si pravdu, knihy s príbehom, kde medzi nepriateľmi vzplanie láska, sú častokrát viac vzrušujúce a majú taký erotický náboj, ktorý vie vzniknúť len medzi postavami, ktoré k sebe najprv pociťujú nevraživosť.
Na toto stavila aj Vi Keeland. K tomu sa ešte inšpirovala starým dobrým Shakespearom (rodiny hlavných protagonistov sa neznášajú) a máme na svete novú knihu.
Ako sa mi Rivali páčili?


Kniha sa od začiatku čítala veľmi rýchlo, čo ale nie je prekvapujúce vzhľadom na žáner. Pri týchto knihách to rezké tempo čítania akosi očakávam.
Oproti predchádzajúcemu Nevhodnému správaniu (recenzia tu) mi postavy v Rivaloch boli oveľa viac sympatické. Síce to bolo typické keelandovské - usilovná hlavná hrdinka s dokonalým zadkom a nohami a úžasný zabezpečený sexi muž s tajomstvom, no páčilo sa mi to.
Vi opäť stavila na vážnu tému, ktorou chcela knihe dodať aspoň štipku vážnosti či hĺbky. Na mňa osobne to veľmi nezapôsobilo. Neberiem tú knihu potom o nič viac vážne než na začiatku, no dodáva to istú dávku zaujímavosti a možno aj tajomnosti, pretože autorka nepovie všetko hneď, takže na rôzne odhalenia z minulosti si je potrebné počkať.


V podstate tu nemám veľmi o čom hovoriť. Rivali mi dali presne to, čo som očakávala. Vzrušenie, pobavenie, oddych. Nelogickosť a patetickosť v týchto knihách naschvál prehliadam, inak by som si čítanie vôbec neužila.
Každopádne Vi je skvelá voľba na piatkový večer, keď chcete prísť na iné myšlienky.


Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.