RECENZIA: Šéfom môjmu šéfovi

Šéfom môjmu šéfovi

Michaela Zamari

Za knihu ďakujem autorke ♥

Možno sa nikdy nemali stretnúť, a možno sú už dávno odsúdení, aby si k sebe našli cestu...

Sled posledných udalostí vrhol na Tomasa Leroya tieň naničhodníka. Tomas je však odhodlaný očistiť svoje meno, hoci Nela ho nechce ani vidieť. Nádejná fotografka je zmätená a tápe, komu a čomu môže skutočne veriť. Svoj záujem sústredí na kariéru a výlety, ktoré si s najlepším priateľom Nikom naplánovali. Napriek tomu, že charizmatický Tomas odišiel z firmy Predictors, aj z jej života, svoje rozhodnutie – koniec sexuálnych benefitov s Nikom, myslí Nela naozaj vážne. Ale zmieril sa so situáciou aj samotný Nik?

Tomas už má plán, ako si zabezpečiť príležitosť porozprávať sa s Nelou a nič nenechá na náhodu. Opäť Nele skríži cestu.
Keď ich iskrivý vzťah znova pookreje, spoločná budúcnosť dostáva zelenú. Bude to však stačiť, aby Nelu nevydesila pravda o Tomasovej minulosti?

„Nezáleží na tom, kto komu šéfuje.
Posledné slovo má aj tak vždy..."

Predchádzajúca časť Šéf môjho šéfa (recenziu nájdete tu) sa mi napriek pár malým výhradám páčila. Miška mi v prvom diele dala priestor spoznať Nelu a jej minulosť a prítomnosť. Predstavila mi jej vzťahy a ťažké životné situácie, ktoré mi pomohli si o nej utvoriť obraz.
Taktiež nič neuponáhľala a veciam dala voľný priebeh. Dej tak prirodzene plynul a ja som si napätú atmosféru medzi Tomasom a Nelou veľmi užívala.
Koniec predchádzajúceho dielu nechala autorka otvorený a mne neostávalo nič iné, len netrpezlivo siahnuť po pokračovaní.

Druhý diel, Šéfom môjmu šéfovi, ma od začiatku milo prekvapil. Nebudem prvá, ktorá povie, že ma druhá časť bavila viac a to už od prvej kapitoly.
Miška stavila na zmenu prostredia a spravila veľmi dobre. Na pár kapitol som sa spolu s postavami presunula do Amsterdamu a užívala som si momenty strávené v tomto meste.
Vďaka Miškiným cestovateľským skúsenostiam to nebola jediná zahraničná destinácia, a tak som z pohodlia gauča navštívila hneď niekoľko nových miest.
Toto spestrenie som vnímala kladne, keďže som spolu s Nelou mala potrebu vypadnúť z kancelárie a zažiť dobrodružstvo.


Postavy som si v tejto časti obľúbila ešte viac. Nela si zachovala svoju nezávislosť a zdravý rozum. Páčilo sa mi, že sa kvôli vzťahu nevzdávala ihneď všetkých priateľstiev. Skôr naopak - chcela si ich udržať. Napriek ťažkým chvíľam v jej živote sa snažila nájsť v sebe silu, ktorá by ju hnala ďalej. Touto analýzou svojich pocitov sa Nela vždy viac odkrývala a dovolila mi nazrieť do jej minulosti.
Zároveň sa správala uvoľnene a týmto si ma získala. Bola to normálna mladá žena, ktorá si rada vyrazila s kamarátmi, milovala cestovanie, fotenie a Tomasa.
Miška vytvorila hrdinku, ktorá nebola dokonalá. Dala jej až mnoho ľudských čŕt, ktoré spôsobili to, že niekedy sa správala neuvážene, ale vôbec mi to neprekážalo. Pretože presne takí my ľudia sme - prchkí. Rýchlo si veci vysvetlíme po svojom a potom už niet cesty späť. Nela si to skúsila i na vlastnej koži a bolo veľmi zaujímave sledovať, ako sa s touto situáciou snaží popasovať.

Aj keď autorka odhalenia dávkovala postupne, okolo Tomasa sa vždy točilo veľa otáznikov. Pre mňa bol veľmi tajomný a záhadný. Vedela som o ňom veľmi málo a mala som z neho zmiešané pocity, no napriek tomu som si ho postupne obľúbila. Podľa mňa je umenie vytvoriť postavu, o ktorej autor veľa neprezradí, ale čitateľovi prirastie k srdcu. V mojom prípade to tak bolo a do Tomasa som sa spolu s Nelou zamilovala aj ja.

Opäť sa dával priestor i vedľajším postavám, ktorých osud som sledovala už od predchádzajúcej časti. Neboli len akousi "vatou" na vyplnenie deja, ale vo veľkej miere doňho zasahovali. Mnoho vecí sa stalo alebo nestalo na základe konania Neliných priateľov.
Toto zakomponovanie ďalších ľudí sa mi veľmi páčilo. Bolo milé, ako Miška poukázala na životné priateľstvá a dôležitý význam kamarátov v živote človeka.

S knihou som bola veľmi spokojná. Dala mi presne to, čo sľubovala. Zároveň ma bavilo vykreslenie vzťahu, v ktorom nebolo všetko dokonalé, ale našli sa aj každodenné starosti či trápne momenty.
Taktiež si ma séria získala sympatickými postavami a autorkiným štýlom, ktorý je skvelý. Obidve knihy sa čítali neskutočne rýchlo a výborne som si pri nich oddýchla. 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.