Posledný let: Posledný deň v práci Ave prinesie nečakané dobrodružstvo v podobe exotického Belize a príťažlivého kolegu

Za knihu ďakujem vydavateľstvu Fortuna Libri ♥


Po rokoch práce letušky sa Ava Greenová rozhodne zložiť svoje krídla a zapustiť korene. Kým však dá starému životu navždy zbohom, čaká ju ešte posledný let. Chce si ho naplno vychutnať, no potom zistí, že v lietadle spolu s ňou slúži ako stevard bývalý pilot Jack Stone, ktorého už roky tajne neznáša. A ešte má tú drzosť s ňou flirtovať, akoby si vôbec nepamätal, akú rolu zohral v tú najpotupnejšiu noc jej života. Pre technické problémy sa však lietadlo nemôže vrátiť do Chicaga a z krátkej prestávky v Belize sa odrazu stane víkendový pobyt. A Ava sa Jackovi nedokáže vyhnúť. Kamkoľvek sa pohne, všade sa s ním stretáva. No čím viac času s ním trávi na karibskom slnku, tým viac začína pochybovať o všetkom, čo si dovtedy o ňom myslela, ako aj o svojich predstavách o živote. Okrem toho sa musí čo najskôr rozhodnúť, či chce zostať nohami na zemi, alebo hlavou v oblakoch.

 

V čase dovoleniek mnohí čitatelia viac siahajú po knihách, ktoré ich tiež zavedú do dovolenkovej destinácie. Verím, že si tak príbeh vedia viac užiť a vychutnať.
Posledný let predstavuje presne takýto druh knihy. Môžete sa pri jej čítaní zvaliť na deku, nechať na seba dopadať slnečné lúče a tešiť sa z leňošenia.
Je však Posledný let vhodnou súčasťou dovolenkovej batožiny?

 

Príbeh zachytáva mladú letušku Avu, ktorá sa rozhodla so svojou prácou skoncovať po tom, čo sa zasnúbila a jej snúbenec na jej výpovedi trval. Chvíľu som si pri ňom vravela, ako pekne ukazuje na kompromisy, ktoré sa vo vzťahu často robia, aby došlo k zhode oboch strán, no rýchlo som pochopila, že v tomto vzťahu cúvala najmä Ava. Netrvalo dlho a došlo to aj jej.
Čakal ju posledný let, ktorý ale nabral nečakaný spád.

 

Hneď na parkovisku pred letiskom došlo k potýčke s Jackom a ja som vedela, že som práve narazila na pána pravého. Povedzme si rovno, že v týchto knihách nie je ťažké uhádnuť, kto sa ním stane. Dôležité je, aký príbeh ho sprevádza.
Pri Poslednom lete môžem hovoriť o veľmi milom knižnom počine. Hlavná hrdinka Ava si ihneď získala moje sympatie a neskôr som ich prechovávala aj k Jackovi.
Autorka využila už známy vzorec, keď sa z nepriateľstva zrodí láska a keďže ja som tohto postupu veľmi veľký fanúšik, patrične som si to vychutnávala. Medzi hlavnými postavami totiž nechýbala vášeň, ktorú sprevádzali najmä slovné doťahovačky, ktoré boli často veľmi logické a inteligentné.


„Hovorí sa, že láska vždy prichádza k ľuďom, ktorí o ňu najmenej stoja."

 


Tým, že povolanie letušky nie je u nás až také bežné (resp.v mojom okolí), ocenila som aj vysvetlenia autorky. Dala si záležať na tom, aby všetko pekne ozrejmila, ale napriek tomu čítanie nebolo nudné. Práveže naopak. Bavilo ma nazerať do tajov tejto profesie a som rada, že som sa vďaka knihe dozvedela niečo nové.
Veľkým plusom je aj destinácia, kde sa väčšina deja odohráva. Belize ponúklo skvelé momenty a situácie, ktoré pomohli našim dvom hrdinom nájsť si k sebe cestu.
Nechýbali ani opisy rôznych drinkov, jedál a aktivít, ktoré k takýmto letoviskám patria.

 

Posledný let je kniha, ktorá síce neoplýva zamotaným dejom či prešpekulovanou zápletkou, ale o to viac ju oceníte, keď po nej siahnete s vidinou oddychu. Môžete pri nej doslova vypnúť, premiestniť sa na horúce pláže a užívať si romantiku a život.
Takže áno, knihu si pokojne môžete pribaliť do kufra
;)
.


Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.