Som čitateľ v AUGUSTE: Tituly, ktoré vám spríjemnia zvyšok leta!


Zdravím! 
Ako si zatiaľ užívate leto a prázdniny? Ja opäť nestíham všetko, čo som si naplánovala, ale snažím sa. Horúčavy ma však výrazne brzdia. Keď je vonku milión stupňov, medzi bytovými panelmi je dvakrát toľko. Vtedy sa mi niekedy nechce ani čítať, hoci kníh na čakacej listine mám požehnane. 
Ak ste svedomitejší a rýchlejší čitatelia než ja alebo máte všetko prečítané a obzeráte sa po niečom novom, ste tu správne! 
Vybrala som niekoľko augustových noviniek, ktoré ma zaujali. Pri každej z nich nájdete anotáciu a dôležité informácie ako dátum vydania či počet strán. 
Pod každou tiež nájdete môj názor a hlavne dôvod, prečo som ju do tohto zoznamu vybrala. Aby ste však mali viac pohľadov, k niektorým sa vyjadril aj Braňo, ktorý má trochu iný čitateľský vkus než ja. 
Verím, že vás novinky oslovia a budem rada, ak mi dáte vedieť, pre ktorú ste sa rozhodli a po prečítaní aj to, či sa vám páčila :) 
Nech sa páči, ponuka augustových titulov sa už nesie!





















TIP OD BRAŇA:


Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.