Ešte som ťa nestretla: Cesta beznádejnej romantičky k pravej láske. Vysporiadať sa bude musieť s ľúbostným trojuholníkom a pravdou o svojej rodine

Za knihu ďakujem vydavateľstvu Fortuna Libri ♥



Čo keby ste na letisku zobrali nesprávny kufor a bezhlavo sa vydali na honbu za jeho majiteľom?
Redaktorka lifestylového časopisu a beznádejná romantička Laura vyráža na služobnú cestu na Normanské ostrovy, ktorá sa však nezačne práve najlepšie. Po tom, čo sa na letisku ocitne v trápnej situácii s najsexi mužom, akého kedy videla, v hoteli zistí, že zobrala nesprávny kufor. Laurinou jedinou útechou je jeho obsah – každá vec ju o čosi viac presvedčí, že majiteľ kufra je bezpochyby jej vysnívaný muž. Stačí ho už len nájsť.

Ľudia sa podľa mňa delia najmä na dva typy: vyznávači toho, že protiklady sa priťahujú a tí, ktorí tvrdia pravý opak. K druhej skupine, čiže k podporovateľom teórie čím viac spoločného, tým lepšie, patrí aj hlavná hrdinka Laura. Doteraz nemala veľké šťastie na mužov a vyzerá to tak, že neplánovaná pracovná cesta jej konečne pomôže vymaniť sa zo statusu slobodná.
Ako to však býva, nič nie je také samozrejmé, ako sa na prvý pohľad môže zdať a v románe sa o tom presvedčí aj Laura.

 

Od začiatku bola kniha príjemným čítaním a bolo mi hneď jasné, že hlavným aktérom bude najmä láska. Zaujala ma Laurina práca, v ktorej spovedala zaľúbené páry. Rozprávali jej svoje príbehy o tom, ako sa zoznámili a mne to vyčarilo úsmev. Onedlho som zistila, že celá kniha sa bude niesť v znamení neočakávanej lásky, čiže takej ktorej asistuje náhoda.
Lauru som si rýchlo obľúbila. Bola to taká milá postava, beznádejná romantička s nešťastím v láske.
Zaujímavý bol spôsob, akým sa zoznámili jej rodičia a ktorý tiež nepatril medzi štandardné zoznamovacie postupy. Táto lovestory dala základ celému deju a nakoniec aj nečakanému zvratu.


„Možno je život skôr písanie viacerých šťastných kapitol ako hľadanie jedného šťastného konca."

Čo ma poriadne prekvapilo, bol milostný trojuholník. Pri podobných knihách očakávam skôr priamu ľúbostnú líniu, preto som v tomto prípade ostala príjemne prekvapená. Najprv to vyzeralo, že o tom, kto bude ten pravý niet pochýb, no postupne ako sa zauzľoval príbeh Lauriných rodičov, zamotával sa i jej život v otázke lásky.
Predpokladám, že autorkiným zámerom bolo ma najprv presvedčiť o jednej veci, brať ju ako samozrejmosť a potom to celé zmeniť. Neostala som z toho paf, ale takýto zvrat sa do príbehu hodil.

 

Ešte som ťa nestretla je príjemná oddychovka, ktorá neurazí, ale ani výnimočne nenadchne. Je to presne ten typ knihy, ktorý si chcete otvoriť po náročnom dni a vypnúť.
Táto vás zavedie na krásne ostrovy s veľmi milými obyvateľmi a budete mať pocit, že ste na dovolenke. Mne osobne chýbalo len viac romantiky, ale to už záleží od vkusu čitateľa.
Od autorky som čítala aj jej predošlú knihu Takto o rok (recenzia tu), po ktorej sa tiež oplatí siahnuť a ktorá sa mi dokonca páčila o čosi viac.


Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.