Nebol si v pláne: Doprajte si dávku exotiky, ktorú vie zachytiť len Michaela Zamari!

Za knihu ďakujem autorke ♥

Už ste počuli o láske na prvé počutie?

Tea o tom vie svoje. Neznámy muž jej v mene mobilného operátora zavolá už po tretíkrát za šesť rokov, aby ju zlanáril ku konkurencii. Aj náhoda má svoje limity, nemyslíte?

Vytrvalosť nie je trestná, no tento muž sa nehanbí sfúknuť ju ako neposlušnú pubertiačku, keď mu zakaždým oznámi, že si predĺžila zmluvu u konkurencie.
Napriek tomu jeho príťažlivý a panovačný hlas prenikol do každej bunky jej tela už pri prvom telefonáte. Šialene túži priradiť si k nemu aj tvár, hoci morálny kompas namieta. Až dovtedy, keď sa z nej stane slobodná žena, ktorá si nikdy nemôže byť istá, kedy ten hlas počuje naposledy.

Dochádza jej trpezlivosť a možno aj čas. Tak spraví to, po čom túžia mnohí z nás, ale málokto naberie guráž. Odpovie vnútornému hlasu na otázku – Čo ak? Ibaže kontakt na toho druhého má iba jeden z nich.
Vyzvali by ste niekoho, aby vás zavolal na rande a zložili?

Práve tam sa začína rozbúrená cesta plná vzrušenia, nedorozumení a dobrodružstva.
A čo ak ani len netušia, že aj osud má svoju ponuku paušálov a nie všetky sa dajú predĺžiť? Dokážu napriek záväzkom zmeniť svojho operátora?

Miška Zamari je spisovateľka, ktorá keby povedala, koľko času trávi písaním, nikto by jej neveril, že to nie je práca na plný úväzok. Pomedzi písanie má aj bežné povolanie a mne ostáva už len hádať, koľko kníh by ročne vydala, ak by ju ich písanie aj živilo.

Tesne pred Vianocami prišla na trh s ďalšou novinkou.
Ako sme u Mišky zvyknutí, dej knihy sa opäť odohráva v exotickej dovolenkovej destinácii. Tentoraz si vybrala za miesto diania španielske Tenerife. Práve vďaka ceste tam sa naše hlavné postavy stretnú prvýkrát a úplnou náhodou.
Veľmi sa mi páčilo, že Miška využila práve silu náhod, čo mám v knihách veľmi rada. Často vyústia do zaujímavých situácií, ktoré príbehu dodávajú tú správnu atmosféru.


Hlavné postavy boli príjemné. Tea bola sympatická a jej „kamoš" z call centra tiež.
Musím sa však priznať, že chvíľami to bolo medzi nimi čudné. Nevedela som sa vyznať v Tei, čo vlastne chce, resp. nechce.
Zo začiatku sa ich vzťah vyvíjal relatívne dobre, ale potom to nabralo vyššie spomínané kontúry. Nakoniec som prišla na to, prečo sa tak správala, ale to poznanie mohlo prísť trošku skôr. Na jednej strane to bola dobrá metóda ako udržať moju pozornosť a využiť zvedavosť, aby som čítala ďalej, na strane druhej ma jej správanie až veľmi miatlo.
Keď nastal čas rozuzlenia, ostala som trochu skeptická. Proste mi nedávalo zmysel, že sa postavy neporozprávali už skôr, keď obaja cítili, že majú medzi sebou niečo nevypovedané. Plus sa odhalilo ďalšie dielo náhody, o ktorom reálnosti som už pochybovala. Dovtedy to bolo také zaujímavé, išlo o hry osudu, ale tá posledná náhoda to trošku znegovala (kto čítal, tak hovorím o mobiloch). 


Charizma sa neriadi mierami nášho tela, je o niečo sofistikovanejšia, preto ju cítite, aj keď danú osobu nevidíte.


Musím však pochváliť mnohé bodypositivity myšlienky, ktoré sa v knihe nachádzali. Niektoré som si poznačila a práve tieto Teine zamyslenia mi pomohli vytvoriť si k nej bližší vzťah. Nečakala som ich v takom rozsahu. Síce boli nenápadné a ani nezaberali v deji veľa miesta, ale práve pri nich som sa vždy pristavila a dopriala si dávku sebalásky.

Zároveň mi nedá, aby som nespomenula chémiu. Tej bolo medzi postavami neúrekom a ja som ju s radosťou nasávala. Miška je v tomto jednička. Hrdinom vždy vytvorí množstvo príležitostí pre ďalšie zblíženie a dodá danému momentu správne množstvo erotického napätia.


Myslím, že Miška nám v tejto najnovšej knihe ponúka štandard, na ktorý sme u nej navyknutí. Exotickú dovolenkovú destináciu, sympatické postavy, medzi ktorými to iskrí a mnoho vtipných, ale i napínavých momentov.
Pre mňa to bola príjemná oddychovka. Verím, že mnohé čitateľky sa k nej ešte vrátia počas letných dovoleniek, pre ktoré je ako stvorená.


Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.