Veriť znova: Pokračovanie úspešnej série Znova

Za knihu ďakujem kníhkupectvu bux.sk

Šťastné konce sú iba vo filmoch. V tom má Dawn Edwardsová jasno. Odkedy pristihla svojho bývalého s inou, zanevrela na chlapcov a radšej sa zamerala na štúdium a svoj veľký sen. Túži po kariére spisovateľky, a hoci už istý čas publikuje poviedky na internete, nik sa o tom nesmie dozvedieť. Ani Dawnini najbližší priatelia o jej záľube netušia. Popravde, všeličo o nej netušia. Rovnako ako Spencer Cosgrove, atraktívny kamarát, ktorému nie je ľahostajná. Spencer je síce neodbytný, ale Dawn neoblomná. Jedného dňa náhodou spozná jeho pravú tvár a uvedomí si, že naoko večne veselý chlapec vlastne nemá veľa dôvodov na úsmev. Spencera viac nevníma len ako zvodcu, na ktorého sa hrá, no postačí to na to, aby poľavila v zásadách?

Kým prvá časť tejto série s názvom Znova sa veľmi ponášala na inú, staršiu predchodkyňu v tomto žánri, obávala som sa, či sa to nestane i s pokračovaním - Veriť znova.
Ďalšie podobnosti s inými titulmi by som už asi nezvládla a najmä nie v rámci jednej série.
Našťastie sa nič také nekonalo a moje dojmy si môžete prečítať v nižšie priloženej recenzii.


Najdôležitejšie na knihách sú práve hlavné postavy. Buď čitateľovi sadnú, nesadnú alebo ich aspoň rešpektuje, aj keď s nimi nesúhlasí (vytvoriť takúto postavu je podľa mňa umenie).
Tu som však už hneď od prvej strany vedela, že Dawn bude moja krvná skupina.
Kreatívna a zasnená duša, ktorá si prešla ťažkým obdobím a dokázala sa opäť postaviť na nohy. Presne taká je Dawn.
Veľmi mi povahovo pripomínala mňa. Je to veselá kopa, ktorá miluje literatúru a najmä písanie. Ruku na srdce. Nečítame práve o knihomoľoch najradšej? Pretože ja sa v tom vyžívam.
V skratke - autorka mi charakterom Dawn ulahodila, čo bolo pre mňa veľkým plus.

„Na zlomené srdce sa nedá len tak zabudnúť."


Veľmi sa mi páčil celkový náboj knihy.
V prvom rade bol dej naozaj vtipný. Párkrát som sa pousmiala, pretože hlavné postavy mali skvelý zmysel pre humor.
Zároveň bola kniha jemná, milá a nabitá emóciami. Neustále sa medzi protagonistami niečo dialo a dávalo to zabrať najmä pocitom.
K umocneniu tohto dojmu prispelo i tajomstvo, ktoré si niesol Spencer a musela som si na jeho odhalenie počkať, hoci som už niečo tušila.


Za polovicou sa tempo mierne zmiernilo a mala som pocit, že som vypadla z rytmu. Potom sa to však opäť napravilo a nabralo ten správny smer.
Veľmi chválim erotické scény, ktoré som si vychutnala a skutočne sa mi páčili.
Veriť znova je taká jednohubka, pri ktorej si oddýchnete a prídete na iné myšlienky.


Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.