RECENZIA: Ukradnutý bozk

Ukradnutý bozk

L. J. Shen

Román o dohodnutom manželstve 

 

Prvý bozk by vraj mal byť z lásky. Môj mi ukradol diabol v maškarnej maske pod tmavou chicagskou oblohou. Svadobné sľuby sú vraj posvätné. Naše sme porušili ešte v kostole. Srdce ženy vraj bije pre jedného muža. Moje zlomené krvácalo pre dvoch rivalov, ktorí oň bojovali až do trpkého konca. Sľúbili ma Angelovi Bandinimu, dedičovi jednej z najvplyvnejších rodín chicagskej mafie. Vzal si ma však senátor Wolfe Keaton ako výkupné za otcove hriechy. Veľké ľúbostné príbehy sa vraj končia šťastne. Ja, Francesca Rossiová, som ten svoj škrtala a prepisovala až do poslednej kapitoly.

Kniha ma na jednej strane veľmi lákala, no na tej druhej som sa bála, pretože téma mafie mi prišla ako klišé. Tiež sa mi toto prostredie skôr hodí do kriminálok alebo nejakých klasík z päťdesiatych rokov. Bála som sa, že by to bol opäť nejaký ďalší ľúbostný trojuholník a hlavná hrdinka sa do poslednej chvíle nebude vedieť rozhodnúť, či sa dá na stranu zla alebo dobra. A v konečnom dôsledku som zistila, že by to bolo jedno, pretože nič nie je navonok také, ako sa na prvý pohľad možno zdá. 

Ako prvé musím pochváliť krásnu obálku v mojej obľúbenej staroružovej farbe. Dokáže upútať pozornosť a v knižnici sa naozaj vyníma. Napriek brožovanej väzbe je kniha veľmi poddajná, takže som s ňou nemusela bojovať. Celkom pekné je aj grafické spracovanie vo vnútri. Každá nová kapitola sa začína na novej stránke, ktorá je čiernobiela a podobá sa obálke. Niekomu na zovňajšku knihy nezáleží, ale ja beriem každú ako celok a k tomu obálka a vnútro proste patrí. 

Začiatok knihy (asi prvé 2 kapitoly) sa mi čítali ťažšie. Neviem, čím to bolo, no nemohla som sa vžiť do deja, ktorý mi medzitým akosi unikal. Neskôr sa to však oveľa zlepšilo a od knihy som sa nevedela odtrhnúť. Nenašla som žiadne hluché miesta a bavila ma od prvej strany až po tú poslednú. Autorka má príjemný štýl písania a čitateľa dokáže naozaj dostať rýchlo do deja. 
Obávala som sa, že na mňa vychrlí množstvo talianskych mien a vzťahov medzi ľuďmi v mafii, ktorým by som nerozumela. No iným postavám nedávala veľa priestoru a to sa mi páčilo. Po celý čas naozaj riešila len to, čo sa týkalo Francescy a Wolfa.
Každej postave dala pevný charakter, ktorý neskôr rozvíjala a každou kapitolou ho viac predstavovala. 




Francesca mi na začiatku až tak nesadla, pretože bola malicherná a naivná. Taktiež bola takým ockovým dievčatkom, čo sa mne osobne dosť protivilo. Nemôžem jej to však zazlievať, keďže vyrastala ako jediná dcéra mafiánskeho bossa a mala všetko, čo sa jej zažiadalo.
Počas čítania som zaznamenala posun k lepšiemu, pretože sa postupne ukázalo, že má aj vnútorné hodnoty, ktorými sa mi viac priblížila.
Neskôr som si ju obľúbila, aj keď nemôžem povedať, že by bola moja naj hrdinka.
Ale aj napriek pár momentom, kedy by som jej najradšej niečo hodila o hlavu, som ju mala rada. 


Wolfe sa mi, naopak, páčil od samého začiatku. Bol tak primerane drzý, starší a aj mužný. Vedel, čo chce a tvrdo si za tým išiel. Odhodil všetky morálne zábrany a uchýlil sa k niečomu, čo by som po prečítaní a spoznaní jeho povahy naňho nepovedala - k dohodnutému manželstvu.
Prešiel si ťažkým detstvom a hoci hral špinavo, robil to pre iných ľudí. Bol inteligentný a zanietený pre svoju prácu, ktorej bol ochotný obetovať všetko.
Jediné, čo mi nie veľmi sedelo, bola jedna scéna na konci. Wolfe spravil kvôli Fran niečo, čo mi neprišlo uveriteľné. Áno, ľudia sa menia, ale takto veľmi až nie. Hlavne nie, ak ide o niečo, kvôli čomu trpeli. Takže tú jednu scénu som nejako nevedela uveriť, ale napriek tomu sa mi jeho gesto páčilo a dotklo sa môjho srdca. Pretože ak postava celú knihu niečo odmieta a považuje to za prejavenie slabosti, no na konci sa k tomu sama podujme, čo iné to je, ak nie prejav lásky?


Vďaka veľkým povahovým rozdielom postáv bol dobrý krok striedanie pohľadov. U Francescy som mohla pozorovať dospievanie od tínedžerky k dospelej žene, ktorá sa bije o svoje miesto a vie využiť situáciu. Takýto prístup sa mi páči. Keď ti život hodí citrón, sprav si z neho limonádu.
Wolfov pohľad bol zase reálnejší a surovejší. Kým Francesca kládla otázky, on na ne odpovedal. 

Taktiež som týmto spôsobom mohla pochopiť konanie hrdinov a takto si autorka zabezpečila pestrý dej.


Kniha patrí do sekcie new adult (18-30 rokov) a určite by som toto zaradenie nebrala na ľahkú váhu. Nevravím, že nie je vhodná aj pre mladšie dievčatá, ale ja osobne by som ju pre čitateľku mladšiu ako 15 rokov nekúpila.
Prečo? V knihe sú nadávky, čo nevyhovuje každému a neviem, ako by to pôsobilo na také mladé dievča.
Samozrejme sa čitateľka nevyhne ani erotickým scénkam, ktoré boli naozaj krásne napísané a vedela som si ich dokonalo predstaviť. Medzi postavami to iskrilo a vzrušenie by sa dalo krájať. Niektoré scény na mňa pôsobili až veľmi a aj po prečítaní som nad nimi premýšľala.
Takže práve kvôli tomu by som brala ohľad na vek. 


Koniec bol na môj vkus až veľmi ružový. Ako som spomínala vyššie, Wolfe spravil niečo, čo mi k jeho povahe a zásadám proste nesedelo. Taktiež sa autorka mohla viac posnažiť s odhaľovaním Wolfovho tajomstva, ktoré pre mňa bolo len také polovičné, pretože niečo som tušila už skôr.
Zlí skončili zle a dobrí dobre. Splnili sa im všetky sny a žili šťastne až do smrti...Ani sa nečudujem, že mi Francesca a Wolfe tak veľmi pripomínali Krásku a zviera (no Wolfe navonok zvieraťom určite nebol ♥). 


Odhliadnuc od zložito napísaných prvých strán a dokonalého konca, sa mi Ukradnutý bozk veľmi páčil. Príbeh ma veľmi pohltil a na konci som bola naozaj smutná, že to tak rýchlo skončilo. Dokonca mi vyšla i slzička.
Knihu určite odporúčam. Pokiaľ váhate, ako som váhala aj ja (3 mesiace), naozaj nemáte nad čím premýšľať. Je to veľmi vďačná kniha a už teraz viem, že si ju čoskoro prečítam opäť.


33 komentárov:

  1. Prežívate bolestivý rozchod alebo rozvod? Vyhrajte svojho bývalého priateľa, bývalú priateľku, bývalého manžela, bývalú manželku a nechajte si ich natrvalo. Môj manžel ma opustil kvôli inej žene pred 6 mesiacmi a odvtedy je môj život plný bolesti, smútku a zlomených sŕdc, pretože to bola moja prvá láska, s ktorou som strávila celý svoj život. Kamarát mi povedal, že videl nejaké posudky od kúzelníka menom DR SUNNY, ktorý môže priviesť svojho milenca späť za pár dní, zasmial som sa a povedal, že nemám záujem, ale kvôli láske, ktorú ku mne môj priateľ mal, . Poradil som sa v mojom mene s veľkňazom a na moje najväčšie prekvapenie mi po 2 dňoch manžel prvýkrát po 6 mesiacoch zavolal, že mu chýbam a že ľutuje všetko, čím ma prežil. pre mňa a teraz sme spolu šťastní. Stále tomu nemôžem uveriť, pretože je to také úžasné. Ďakujem DR SUNNY, že ste priviedli späť môjho milenca a tiež môjho rozkošného priateľa, ktorý sa prihováral v mojom mene, pre každého, kto môže potrebovať pomoc tohto skvelého doktora. Tu je e-mail: drsunnydsolution1@gmail.com Môžete ho poslať aj cez WhatsApp na +2348082943805

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dnes som taká šťastná za pomoc, ktorú mi Pán Voodoo poskytol, aby som dostal svojho manžela späť. Som vydatá päť (5) rokov a bolo to také hrozné, pretože ma môj manžel podviedol a požiadal o rozvod. Počas tohto procesu som na internete narazil na kontakt pána Voodoo, ktorý uverejnilo veľa ľudí. Rozhodol som sa s ním spojiť, vysvetlil som mu moju situáciu a potom som hľadal jeho pomoc, na moje prekvapenie mi povedal, že mi s mojím prípadom pomôže, pretože bez riešenia nie je problém. . Povedal mi, čo mám robiť, pracoval pre mňa a môj manžel sa po dvoch (2) dňoch vrátil, ako sľúbil. Tu oslavujem, pretože môj manžel je opäť doma a naozaj si užívame môj manželský život. Budem pokračovať v písaní na internete o dobrej práci pána Voodoo. Ak čelíte výzvam vo svojom milostnom živote alebo v akomkoľvek inom aspekte života, kontaktujte Pána Voodoo teraz. Napíšte mu voodooconnect60@gmail.com alebo cez WhatsApp na +2348097014925

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vskutku, Dr.olokun je skutočne najlepším čarovačom lásky  online, práve som ťažil z jeho kúzla môj milenec, ktorý ma opustil, vrátil sa ku mne po tom, čo som ho kontaktoval, a odvtedy je môj milenec mimoriadne starostlivý a má o tomto celom tie najkrajšie správy Ide o to, že sa o pár mesiacov vezmeme. Toto všetko bolo možné vďaka pomoci, ktorú mi poskytol Dr.olokun. Chcem, aby z jeho schopností ťažil aj svet ako celok, takže vám poskytnem jeho priame kontaktné informácie, aby ste ho mohli zastihnúť a vyriešiť tento problém vo vašom vzťahu do 24 hodín. Dr.olokun, kontaktné informácie: E-mail: drolokuntemple@gmail.com alebo WhatsApp číslo: +2349161927213

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dievčatá, odporúčam len pána Udamu! Urobil pre mňa kúzlo. To sa jednoducho nedá povedať! ako rozprávka pre vás a je to!) výsledok je ešte lepší, ako som očakával a dostal som ho rýchlejšie, ako som očakával!) všetko je super! Ale je tu jedna vec, robí len kúzlo bielej lásky a povedal, že to kúzlo je len pre tých, ktorí boli predtým vo vzťahu, ale v zásade si myslím, že nikto nemusí čarovať cudzinca.) ale aký efekt! škoda, že som to nenašiel skôr, ako som si zachránil vzťah tým, že som zaplatil za potrebné veci... teraz sa ja a môj snúbenec chystáme zosobášiť) Dúfam, že moja recenzia niekomu pomôže nájsť jeho šťastie a ušetríte veľa peňazí!) kontaktujte ho +27 65 897 8226.
    Zavolajte a Whatsapp pán Udama

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Toto je moje svedectvo o mocnom čarodejníkovi, ktorý mi pomáha zmieriť sa s mojím bývalým manželom.
    Po 4 rokoch manželstva som stratila manžela s inou ženou. Mali sme krásnu a šťastnú rodinu, ale on si nadviazal vzťah s kolegyňou, ktorá ho prenasledovala. Nasťahuje sa k žene a odmieta sa so mnou rozprávať alebo sa vrátiť domov. Bola som taká zničená a ťažko som sa s tým vyrovnávala. Bol som veľmi znepokojený a potreboval som pomoc. Keď som jedného dňa prechádzal internetom, narazil som na komentár Amber, ktorý naznačoval, že jej duchovný otec zvaný baba Agboya pomohol vyriešiť jej manželské problémy a obnoviť jej rozpadnuté vzťahy a tak ďalej.
    Cítila som, že by som ho mala skúsiť aj preto, že svojho manžela milujem a potrebujem ho späť.
    Kontaktoval som ho prostredníctvom e-mailu, ktorý som videl vo svedectve, a urobil pre mňa kúzlo. O 3 dni neskôr za mnou prišiel môj manžel a ospravedlnil sa za krivdy, ktoré urobil, a sľúbil, že to už nikdy neurobí. Odvtedy sa všetko vrátilo do starých koľají. Moja rodina a ja opäť žijeme spolu šťastne. Vďaka tejto babe za to, čo pre mňa urobil. Ak potrebujete kúzlo, ktoré dokáže zoslať kúzlo, ktoré skutočne funguje, odporúčam vám ho kontaktovať. Nesklame vás. Dávam vám 100% záruku, že vám pomôže, pretože som živá slabosť. Jeho e-mailová adresa je agboyasolutionhome@gmail.com.
    Ja som Yoshika Olivia. Vďaka za prečítanie.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sheryl Weiss, skutočný životný príbeh:
    Zdieľam toto svedectvo s partnermi, ktorí trpia problémami vo vzťahoch. Manžel ma opustil pred 3 rokmi. Bol som zranený a potreboval som pomoc, tak som hľadal na internete a narazil som na stránku, kde som videl, ako doktor Ola pomáha iným ľuďom s podobnými problémami. Kontaktoval som ho a urobil pre mňa špeciálne kúzlo. Na moje prekvapenie sa manžel po 24 hodinách vrátil domov. Takto sme sa opäť stretli a v mojej rodine je veľa lásky, radosti a pokoja. Dr. Ola môžete kontaktovať aj na WhatsApp: +27 63 597 0874 alebo e-mailom: drola.banjo@gmail.com. Som živým svedectvom jeho práce, tento človek je skvelý.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moja priateľka začala chodiť s inými chlapcami a prejavovala mi málo alebo žiadnu lásku, niekoľkokrát sa mi vyhrážala, že sa so mnou rozíde, ak sa jej opovážim opýtať na jej príbeh s inými chlapcami. Bol som úplne zničený a zmätený, kým mi starý priateľ nepovedal o veľmi účinnom zaklínačovi na Internete Voodoo Lord, ktorý pomáha ľuďom so vzťahmi a manželskými problémami, ako aj pomáha liečiť rôzne choroby silou svojich kúziel. Najprv som pochyboval, či niečo také existuje, ale rozhodol som sa to skúsiť. Keď som ho kontaktoval, povedal mi všetko, čo som potreboval urobiť, postupoval som podľa jeho pokynov a prinieslo to dobré výsledky. Teraz prestala flirtovať s inými chlapcami a bola len so mnou... Toto je jeho kontaktný e-mail – voodooconnect60@gmail.com a WhatsApp +234 8097014925 a tiež Telegram +234 8097014925.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. V júni som stratil vzťah. Môj bývalý ma opustil s toľkými bolesťami a odvtedy mám zlomené a zlomené srdce. Oslovil som niekoľko čarodejníkov a len pár z nich ma dokázalo okradnúť o peniaze bez akéhokoľvek výsledku. Navštívil som toľko stránok online, aby som hľadal dobrého čarovača, až kým som nedostal pokyn kontaktovať VOODOO LORD na voodooconnect60@gmail.com. Spočiatku som mu nikdy neveril, pretože žiadal nejaké množstvo peňazí na nákup vecí, trvalo mu tri týždne, kým ma presvedčil, a niečo mi napadlo a povedal som, nech ho vyskúšam. Bol som veľmi šokovaný, keď môj bývalý zavolal niekoľko dní po tom, čo som poslal VOODOO LORDovi peniaze na veci, ktoré potrebuje. Ospravedlnil sa za všetko, čo urobil zle, a som veľmi šťastný, že sme dnes spolu, pretože mi včera večer požiadal o ruku. Poradím vám, aby ste sa obrátili na voodooconnect60@gmail.com, pretože v mojom živote urobil zázraky a verím, že vám môže pomôcť aj z akéhokoľvek problému, ktorému by ste mohli čeliť, pretože pracuje skutočne a všetko podrobne vysvetľuje. Jeho whatsap +234 8097014925, vyskúšajte ho a zostaňte šťastní

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dobrý deň, volám sa BRANDY KELVIN z USA, chcem podať svedectvo širokej verejnosti o tom, ako môj vzťah obnovila veľmoc Dr. Ayo Po troch mesiacoch osamelosti mi po kontakte s Dr. Ayo zavolal môj bývalý milenec že chce, aby sme sa vrátili a začali mať opäť dobrý domov, teraz sme šťastne ženatí s deťmi. Všetko vďaka Dr, Ayo za jeho duchovnú pomoc. Môžete ho kontaktovať na jeho e-maile, ak máte podobný problém alebo akékoľvek riešenie, ktoré by ste mohli potrebovať, prácu, rozvod, povýšenie na vašom pracovisku, liečenie, kúzlo peňazí atď. Môžete ho kontaktovať prostredníctvom e-mailu: drayospell@gmail.com ALEBO Whatsapp alebo zavolajte cez +2347055691377

    1) Kúzla lásky
    2) Kúzla stratenej lásky
    3) Rozvodové kúzla
    4) Manželské kúzla
    5) Kúzlo viazania.
    6) Rozchodové kúzla
    7) Kúzlo lotérie

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Bola som naozaj smutná a zranená, keď sa môj manžel rozhodol opustiť ma kvôli dievčaťu, ktoré je oveľa mladšie ako ja. Môj manžel je dosť bohatý, takže ho má veľa žien. Je to však milujúci a starostlivý muž, ale táto konkrétna mladá dáma sa ho zmocnila zvláštnym spôsobom, ktorý som nevedel vysvetliť. V určitom okamihu som myslela, že si vezmem život, pretože môj manžel ju mal naozaj rád, ale priateľ ma od toho odhovoril. Musel som hľadať duchovnú pomoc na internete a potom som čítal o rôznych úžasných komentároch o pánovi voodoo, veľa ľudí vydalo rôzne svedectvá o jeho dobrých skutkoch a obnovení manželstva. Vzal som si jeho e-mail voodooconnect60@gmail.com z jedného zo svedectiev a kontaktoval som ho. Povedal som mu o svojom probléme a dal mi pokyny, ktoré mám dodržiavať, a položky na nákup. Do siedmich (7) dní môj manžel prerušil všetky komunikačné prostriedky so zlou dámou, mal výčitky a prosil ma o odpustenie. Veľmi pekne ďakujem voodoo lord a navždy budem vďačný za vašu pomoc. Dúfam, že toto svedectvo uvidíte, pretože som sľúbil, že sa o svedectvo podelím, ak mi pomôžete. Môžete ho tiež kontaktovať na WhatsApp: +234 8097014925

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Neuveriteľné! Práve som dostala svojho manžela späť pomocou kúzelníka skutočnej lásky Dr Ayo. Volám sa Logan a pochádzam z MS, USA. Manžel ma po dlhých rokoch manželstva opustil kvôli inej žene. Najbolestivejšie je, že som bola tehotná s naším druhým bábätkom. Chcel som ho späť. Urobil som všetko, čo bolo v mojich silách, aby som ho priviedol späť, ale všetko bolo márne, tak veľmi som ho chcel späť kvôli láske, ktorú som k nemu choval a kvôli našim krásnym deťom, prosil som ho o všetko, sľuboval som, ale on odmietol. Vysvetlil som svoj problém svojej kamarátke a ona mi navrhla, aby som radšej kontaktoval kúzelníka, ktorý by mi mohol pomôcť zoslať kúzlo a priviesť ho späť. Nikdy som takýmto veciam neveril, ale nemal som inú možnosť, len to skúsiť. Poslal som správu čarujúcemu doktorovi Ayovi, bol to úžasný muž a bol pre mňa skôr otcom a mal tiež dobré recenzie od všetkých ľudí, ktorým pomohol, uistil ma, že nie je problém a že všetko bude v poriadku po 48 hodinách. dokončil kúzlo. Dal mi aj podrobnosti o všetkom, čo potreboval na prácu, a o tom, ako sa chystá vyčarovať kúzlo, a prekvapivo o 32 hodín neskôr mi môj manžel zavolal. Bol som tak prekvapený, odpovedal som na hovor a všetko, čo povedal, bolo, že je mu veľmi ľúto všetkého, čo sa stalo. Chcel, aby som sa k nemu vrátil. Tiež povedal, že ma tak veľmi miluje. Bola som taká šťastná a išla som k nemu. Takto sme spolu začali opäť šťastne žiť. Vďaka Dr Ayo. Ak ste tu a váš Milenec vás odmieta, alebo sa váš manžel presťahoval k inej žene, už neplačte a požiadajte o pomoc doktora Ayo.
    Tu je jeho kontakt.. WhatsApp ho: +2347055691377
    Napíšte mu @: drayospell@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahojte všetci tu!! Moja snúbenica Lesbian, ktorá ma opustila, je späť, chcem sa s vami na tejto stránke podeliť o svoje svedectvo, je to moje šťastie, minulý rok ma moja Lesbická manželka opustila kvôli inej žene, opustila ma samého a chýba mi, keďže všetko bolo také ťažké pre mňa, pretože ju naozaj tak veľmi milujem, nestratil som nádej, snažil som sa zo všetkých síl dostať ju späť, keď som hľadal na internete a čítal svedectvá Dr WALE, ako pomáha ľuďom dostať sa tam späť Bývalý milenec, mal som inú možnosť, ako vyhľadať pomoc, kontaktoval som Dr. WALE, aby som mu vysvetlil svoj problém, Dr WALE Zaručte mi, že sa nebudem báť, že mi pomôže zoslať kúzlo lásky na oplátku, ktoré privedie moju lesbickú manželku späť a uistí ma v priebehu týždeň, bolo to ako kúzlo moja žena, ktorá ma opustila, určite sa vráti späť, nemohol som uveriť, keď opustila druhú dámu a vrátila sa ku mne s toľkou láskou a starostlivou vôľou, teraz sú spolu, nikdy na to nezabudnem pomoc, ktorú pre mňa urobil doktor WALE, kúzlo lásky, ktoré priviedlo moju ženu späť. Ak ste tu a potrebujete pomoc, aby ste dostali svojho bývalého späť, kontaktujte Dr WALE prostredníctvom tohto WhatsApp/Viber: +2347054019402 ALEBO e-mailu: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Chcem svedčiť o mocnom DR WALE za záchranu môjho manželstva. Musím byť jedným z mála ľudí, ktorí nemajú problém ukázať a povedať ľuďom, aký som vďačný za to, že moje manželstvo bolo melodické a hladké. Snažila som sa byť o manželstve s manželom pozitívnejšia, zdá sa, že to trvalo večnosť. Iná pani mi zobrala manžela a obaja sa presťahovali. Plakala som a hľadala som ho, aby sa vrátil, ale odmietol prijať moje hovory ani vrátiť správy. Môj priateľ ma zoznámil so silným kúzlom s názvom DR WALE, ktorý mi pomohol zoslať veľmi silné kúzlo lásky, ktoré mi v priebehu niekoľkých týždňov priviedlo späť môjho manžela. Bola som ohromená a prekvapená, keď ma môj manžel volal, aby ma prosil o odpustenie, kvôli mocnému kúzlu lásky DR WALE. Ak máte akýkoľvek problém v manželstve alebo vo vzťahu, nezabudnite kontaktovať DR WALE pomocou nasledujúcich spôsobov. Môžete mu zavolať alebo napísať priamo cez WhatsApp/Viber: +2347054019402 ALEBO E-mail:
    drwalespellhome@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Chcel by som vás všetkým odporučiť dôveryhodnému a úprimnému veriteľovi súkromných pôžičiek, ktorý mi schválil moju pôžičku v priebehu niekoľkých hodín po toľkých neúspešných pokusoch získať pôžičku, bol som prekvapený a šťastný, že ma súkromný veriteľ zachránil a ponúkol mi pôžička s 2% úrokovou sadzbou, kontaktujte ju teraz, ak potrebujete naliehavú pôžičku E-mail: christywalton355@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dobrý deň, volám sa Mavis Marian Agure z USA. Chcem svetu povedať o veľkom a mocnom zosielateľovi kúziel menom Dr. UDAMA ADA. Môj manžel ma podvádzal a už sa nezaväzoval ku mne a našim deťom, keď som sa ho opýtala, v čom je problém, povedal mi, že sa do mňa nemiloval a chcel sa rozviesť, bola som taká zlomená, že som plakala veľa dní a nocí ale odišiel z domu bez toho, aby povedal, kam ide. Hľadal som niečo online, keď som uvidel článok o tom, ako skvelý a mocný Dr. UDAMA pomohol toľkým v podobnej situácii ako ja, jeho e-mailová adresa tam bola, tak som mu poslal e-mail, v ktorom som mu povedal o svojom probléme, povedal mi, že vráti sa ku mne do 24 hodín, ak urobím všetko, o čo ma žiada, čo som urobil, ako ma požiadal, v deň hniezdenia sa môj manžel na moje najväčšie prekvapenie vrátil domov a plakal a prosil ma, aby som odpustila a prijala môže vám tiež pomôcť kontaktovať ho ešte dnes; E-mail udamaada@yahoo.com Zavolajte / WhatsApp +18185329812

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Genuine Hackers je najlepším riešením na získanie ukradnutej kryptomeny. Pomohli mi získať späť stratené tokeny po tom, čo som sa stal obeťou phishingového podvodu na Telegrame, kde útočníci získali prístup k mojej peňaženke a ukradli všetky moje mince. S pomocou Genuine Hackers sa mi podarilo získať späť celkom 11,8 BTC a 6,479 ETH do 2 dní od odoslania môjho prípadu. Kontaktujte GENUINEHACKERS000@GMAIL.COM alebo cez WhatsApp +1 (260) 218-3592 pre spoľahlivé a efektívne služby obnovy.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. SOM PANI. LINDA A CHCEME SVEDECTVO O TOM, AKO MI DR AYO POMOHOL ZÍSKAŤ SPÄŤ MÔJHO BÝVALÉHO MANŽELA, KTORÝ MŇA A MOJE DETI OPUSTILI PRE INÚ ŽENU A DNES SOM VEĽMI NAPLNENÁ, PRETOŽE MÔJ MANŽEL JE SPÄŤ PO KONTAKTE S IDR Som teraz veľmi spokojný s mojou rodinou, fungovalo to pre mňa a verím, že to bude fungovať aj pre vás, len mu to skúste a sledujte toto je jasná pravda od svedka. Ešte raz ďakujem Dr AYO, ak ho chcete kontaktovať prostredníctvom e-mailu: drayospell@gmail.com alebo zavolajte / whatsapp: alebo cez viber +2347055691377

    OdpovedaťOdstrániť
  18. KONEČNE SOM NAŠLA JEDINÉ PRAVDIVÉ KÚZLAČKY A BOH VÁS ODMENÍ DR. AYO priviedol späť môjho milenca, keď MŇA zlyhal iný čarovač, je to najlepší čarovač na planéte Zem. Skontaktoval som sa s niekoľkými kúzlami, aby mi pomohli priviesť späť môjho milenca, a potom, čo môj bývalý opustil mňa a môjho syna na 2 roky a presťahoval sa k inej žene a všetko toto čarovanie mi zvyčajne sľúbili a nakoniec ma zlyhali. MOJE MENO, SLEČNA NORAH. Pred dvoma týždňami som bol na ulici 148 na vrchole Ave Jersey city NJ a jedna dáma zdieľala tento účet, tak som jeden zozbieral a obsah bol o tomto kúzlacom, ktorý priviedol späť jej milenca a tiež v účte, o ktorom povedala, že je zdieľaním účtu za ruku, aby ste zvýšili povedomie o tom, že stále existujú skutoční kúzlatelia, a tiež ako spôsob, ako poďakovať veľkému čarujúcemu. predtým, ako som stretol túto dámu, ktorá zdieľala bankovku, sa už vzdala kúziel, pretože len sľubujú a zlyhajú, takže tento verný deň, keď som stretol túto dámu a prečítal som si obsah bankovky, bol taký, ako predtým, než sa dáma podelí o túto bankovku na ulici to znamená, že kúzlo naozaj funguje, tak som ho kontaktoval a po 24 hodinách celý môj príbeh zmenil môj manžel, ktorý odišiel bez akéhokoľvek dôvodu, sa vrátil. Tento príspevok som použil ako svoj vlastný účet, aby som ľuďom povedal, aký skvelý je DR.AYO a tiež zdieľal jeho kontakt s celým svetom.
    Jeho email drayospell@gmail.com
    WhatsApp číslo alebo viber +2347055691377
    A NA TOHTO MUŽA NA ZEMI NIKDY NEZABUDNEM. ĎAKUJEM.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Dobrý deň, som taká šťastná, že sa o to podelím s každým na nete, stále vám nemôžem dostatočne poďakovať DR AYO, môj priateľ ma opustil a odišiel za mladšou dámou, pretože som nemohla porodiť kvôli PCOS. Bola som taká zničená. Bola som osamelá, veľa som plakala, dokonca som sa pokúšala vziať si život. Potom mi môj priateľ povedal o tomto mocnom mužovi DR AYO, ktorý jej pomohol urobiť manželstvo dokonalým. Tiež som bol online a urobil som si ďalší prieskum o DR AYO. Nebol som si príliš istý, ale rozhodol som sa vyskúšať DR AYO. Povedal mi, aby som sa nebál, všetko bude v poriadku. Povedal mi, že všetko, čo potreboval, boli mocné predmety a ja som mu poslal peniaze, aby tie veci dostal, a on urobil svoju prácu a poslal mi video dôkaz a povedal mi, aby som počkal 24 hodín a môj priateľ sa mi vráti. Nasledujúce ráno na moje prekvapenie to bol môj priateľ na kolenách a prosil ma, aby som mu odpustila a ja odpúšťam svojmu priateľovi. Som taká šťastná, neskončilo to tam, som hrdá na to, že môžem povedať, že som dva týždne tehotná. Ďakujem veľmi pekne DR AYO Som navždy vďačný. Kontaktujte ho Whats App: ALEBO VIBER +2347055691377 ALEBO E-mail: drayospell@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Oslávte Vianoce s láskou svojho života. Navrhujem, aby ste kontaktovali Dr.AYO. Priviedol späť môjho bývalého priateľa. Môj priateľ ma opustil a ja som bola zničená. Najbolestivejšie je, že som bola pre neho tehotná. Chcel som ho späť. Urobil som všetko, čo bolo v mojich silách, aby som ho priviedol späť, ale všetko bolo márne, tak veľmi som ho chcel späť kvôli láske, ktorú som k nemu mal, o všetko som ho prosil, sľuboval som, ale odmietol. Vysvetlil som svoj problém sestre a ona mi navrhla, aby som radšej kontaktoval kúzelníka, ktorý by mi mohol pomôcť zoslať kúzlo, aby som ho priviedol späť, nemal som inú možnosť, ako to skúsiť. Poslal som správu čarujúcemu, ktorý sa volal Dr.AYO, a on ma uistil, že nie je žiadny problém a že do 72 hodín bude všetko v poriadku. Vrhol kúzlo a prekvapivo o 72 hodín neskôr mi môj priateľ zavolal. Bolo to také prekvapujúce, že som odpovedal na hovor a všetko, čo povedal, bolo, že je mu tak ľúto všetkého, čo sa stalo. Chcel, aby sme sa k sebe vrátili. Tiež povedal, že ma tak veľmi miluje. Bola som taká šťastná a išla som k nemu, a tak sme spolu opäť začali šťastne žiť. vďaka Dr.AYO. ak ste tu a váš milenec vás odmieta, alebo sa váš priateľ presťahoval k inému dievčaťu, už neplačte, kontaktujte Dr.AYO so žiadosťou o pomoc hneď..Tu je jeho kontakt. WhatsApp: OR VIBERS +2347055691377,E-mail: drayospell@gmail. com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Môj manžel sa ku mne vrátil s pomocou doktora UDAMA, ktorý mi pomohol obnoviť môj vzťah po 7 mesiacoch rozpadu vzťahu. Teraz žijem šťastne s manželom a správa sa ku mne ako ku kráľovnej. Všetko vďaka UDAMA. Kontaktujte UDAMA cez Call / WhatsApp (+1 818 532 9812) a Viber (+27 63 873 8464) alebo e-mailom (UDAMAADA@YAHOO.com). Bude to odpoveď na váš problém, verte mi. Som živým dôkazom jej dobrej práce. .

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Nikdy som nevedela, že mám veľkú šancu mať svojho muža späť, kým som nestretla DR Ayo. Bolo to pre mňa naozaj ťažké, keď ma môj priateľ opustil kvôli inej žene. Bol som zničený a nemohol som sa dostať späť. Jeho priatelia a rodina robili všetko, čo bolo v ich silách, aby nás znovu spojili, ale ukázalo sa, že to bolo neúspešné. Niekoľko mesiacov som bol sám a nevidel som, že by som niekoho miloval. Takže som musel vyhľadať pomoc od DR AYO, ktorý mi dal privilégium zabezpečiť, aby boli moje túžby môjho srdca splnené. Znovu nás spojil a láska a šťastie boli obnovené. Jeho slová sú jeho viazané a nikdy nezlyhá, keď komukoľvek sľúbi 48 hodín na dosiahnutie výsledku, čo ma ohromilo, keď sa môj vlastný výsledok prejavil. Nesnažte sa hľadať pomoc inde. Kontaktujte ho teraz. Jeho e-mail: drayospell@gmail.com alebo mu napíšte SMS cez Vibers alebo WhatsApp: +2347055691377.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Moje meno je Giovanni Jahem. Prešla som ťažkými časmi s rôznymi mužmi, ktorí našli pravú lásku a skutočné prijatie, až kým som nestretla svojho manžela, ktorý vstúpil do môjho života a miloval ma tak, že sa to nedá vysvetliť. Žili sme spolu 2 roky a boli sme šťastní, až kým neprišlo príliš veľa hádok a nerozdelili sme sa. Myslela som si, že môžem ísť ďalej, ale uvedomila som si, že som do neho hlboko zamilovaná a potrebujem s ním navždy. Nemal som inú možnosť, ako vyhľadať pomoc, čo ma priviedlo k tomu, že som kontaktoval Dr. AYO s vedomím, ako dokázal pomôcť iným. Venoval mi svoju pozornosť a robil všetko, čo bolo v jeho silách, aby sme boli opäť spolu a za 48 hodín sa výsledok prejavil, vrátil sa ku mne a znova sme sa dohodli. Teraz bola láska a šťastie obnovené a jediné, čo môžem povedať, je, že si skutočne vážim doktora AYO za to, že je obetavý pri pomoci mne a ostatným. Jeho e-mailový kontakt: drayospell@gmail.com Môžete ho kontaktovať aj na jeho WhatsApp alebo vibers +2347055691377.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Áno, kúzla lásky existujú a ak ste sa nedávno rozišli so svojím bývalým, premýšľali ste, ako získať svojho bývalého späť? No, som tu, aby som vám pomohol, pretože získať vášho ex späť bude určite trochu ťažké, ako sa zdá... A so správnou kombináciou slov, načasovaním a všetkými dôležitými kúzlami môžete získať späť tohto výnimočného človeka v krátkom čase.

    Ak chcete konkrétnu radu o svojej situácii, môže byť veľmi užitočné porozprávať sa s niekým, kto má špeciálne skúsenosti s intuíciou.

    Poznám to z vlastnej skúsenosti…

    Pred niekoľkými mesiacmi som sa obrátil na mocného čarovača, keď som prechádzal ťažkou nádielkou vo svojom vzťahu. Potom, čo som bola tak dlho stratená vo svojich myšlienkach, mi dala silné jedinečné kúzlo lásky a sebadôveru, aby som mohol robiť správne rozhodnutia, pokiaľ ide o lásku.

    A ak ste ešte nepočuli o Dr.Sabado Psychic, má mnoho jedinečných mocných kúziel lásky, ktoré pomáhajú ľuďom prekonať zložité a ťažké životné situácie.

    V priebehu niekoľkých minút sa s ňou môžete spojiť prostredníctvom e-mailu a získať radu šitú na mieru pre vašu situáciu.

    Bol som ohromený tým, aká bola milá, empatická a skutočne nápomocná.

    Preto odporúčam allenlove824@gmail.com, Keď som požiadal o prečítanie kúziel, poskytla mi jedinečné a silné kúzla lásky, ktoré ma nasmerovali tam, kam smeroval môj život, vrátane toho, s kým mám byť.

    Po vyskúšaní niekoľkých online kúziel, ale myslím si, že Dr.Sabado je najspoľahlivejšia, starostlivá, súcitná a nápomocná sieť nadaných kúziel.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Bolo to božské stretnutie s veľkým Pánom Voodoo. Je mi cťou predstaviť vám môjho duchovného otca, ktorý svojou duchovnou pomocou zasiahol a zmenil toľké životy. Ak ste mali akýkoľvek problém, ktorý si zaslúži okamžitú odpoveď a riešenie, kontaktujte ho na  voodooconnect60@gmail.com a pamätajte, že neexistuje problém bez riešenia. Medzi veci, ktoré dokáže spočítať, patrí... * Dokáže obnoviť vzťahy, môže sa k vám vrátiť váš manžel, manželka alebo snúbenec, ktorý vás opustil *  Vyliečiť choroby * Povýšenie do zamestnania * Dokáže prinútiť ľudí, aby vás uprednostňovali * On môže vám tiež pomôcť získať dobrú prácu a zbohatnúť * ak sa venujete lotérii, môže vás tiež prinútiť vyhrať. Toto sú niektoré z vecí, ktoré robí efektívne a stále ich počíta. Je veľmi dobrý a spoločenský. Kontaktujte ho teraz a budete mať svedectvo, o ktoré sa môžete podeliť. Whatsapp číslo: +2348097014925 * E-mail voodooconnect60@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Bez riešenia nie je problém, ale iba ak hľadáte pomoc na správnych miestach. V manželstve som mala hrozný neporiadok, pretože ma môj manžel po 5 rokoch manželstva opustil kvôli inej žene a šokujúce na tom je, že sme nemali žiadnu formu nedorozumenia, okamžite som to vedel
    niečo nebolo v poriadku, pretože som ho prosil, aby sa vrátil domov, ale on odmietol a správal sa ku mne čudne, prinútilo ma to vyhľadať pomoc a mal som šťastie, že som na internete natrafil na kontakt na čarodejníka, ktorý mi písal o tom, ako mu pán voodoo pomohol vyhrať vo veľkom lotéria. Kontaktoval som voodoo lorda a vysvetlil som mu moju situáciu, on sa ma spýtal na pár otázok, na ktoré som správne odpovedal, dal som mu aj nejaké peniaze na nákup vecí, ktoré využije na svoju prácu a po troch dňoch čarovania som sa dostal domov práce a stretla som sa s manželom doma, už sa mi snaží hrať milo a milo. kontaktujte ho Whatsapp: +2348097014925 alebo e-mail: voodooconnect60@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. DOBRÝ DEŇ, WOW, som tak šťastný, že sa dnes môžem podeliť o svoju životnú skúsenosť, volám sa Natashar Brown z Veľkej Británie, som taký šťastný a vďačný doktorovi Ayovi za jeho odvedenú prácu v mojom živote, v minulosti som bol chorý 5 rokov chodím do nemocnice na kontrolu a zároveň bez potvrdenia, a preto sa necítim dobre a tiež sa obávam o svoj život, jedného dňa, keď som prechádzal internetom, narazil som na správu, ktorá hovorí o doktorovi Ayovi o tom, ako pomohol ľuďom vyriešiť nejaký zdravotný problém a iné veci, čo utopilo moju pozornosť a zozbieral som jeho kontakt a kontaktoval som ho a vysvetlil som mu všetky svoje problémy a povedal mi, aby som si nerobil starosti Budem sa opäť cítiť lepšie a budem mať dobré zdravie, povedal mi, čo mám robiť, po niekoľkých dňoch som začal vidieť dobrý výsledok jeho skvelej práce v mojom živote a dnes som v poriadku a šťastný, pretože som Som voľný pre chorobu. ak čelíte akýmkoľvek problémom v živote, môžete kontaktovať Dr Ayo so žiadosťou o pomoc, tu je číslo WhatsApp alebo viber +2347055691377 alebo e-mail: drayospell@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Dobrý deň, volám sa Nichelle harris z Washingtonu a chcem svetu povedať o veľkom a mocnom zosielateľovi kúziel menom DR AYO. môj manžel ma podvádzal a už sa nezaväzoval ku mne a našim deťom, keď som sa ho opýtala, v čom je problém, povedal mi, že sa do mňa prestal milovať a chcel sa rozviesť Bola som taká zlomená, že som plakala celé dni a noci ale odišiel z domu. Hľadal som niečo online, keď som videl článok o tom, ako skvelý a mocný DR AYO pomohol toľkým podobným situáciám, ako je tá moja, a čítal som o ňom a povedal som mu to a bol som dojatý článkom, ktorý som mu poslal e-mailom o mojom probléme mi povedal, že sa ku mne vráti do 24 hodín, urobila som všetko, o čo ma na druhý deň požiadal, na moje najväčšie prekvapenie sa môj manžel vrátil domov a plakal a prosil ma, aby som mu odpustila a prijala ho späť. to všetko vďaka najväčšiemu čaru, aký kedy bol. môžete kontaktovať DR AYO so žiadosťou o pomoc s jeho číslom whatsapp +2347055691377 alebo e-mailom: drayospell@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. V prvom rade ďakujem Dr.Ayovi za to, že mi do 48 hodín priviedol späť môjho milenca. Nemám čo povedať, len ti poďakovať a dať ti vedieť, že som šťastný. Moja milenka sa ku mne správa lepšie a väčšinu času so mnou trávi tým, že mi hovorí, ako veľmi ma miluje ako kedykoľvek predtým. akékoľvek problémy s vaším milencom kontaktujte Dr.Ayo prostredníctvom e-mailu: (drayospell@gmail.com) alebo WhatsApp +2347055691377 cez viber, pretože on je riešením všetkých problémov vo vzťahu.

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Máte problémy so získaním svojho bývalého milenca späť, máte manželské problémy, neplodnosť, finančnú nestabilitu? Prečo sa s vami rozchádza váš milenec/manžel/manželka, je čas, aby ste všetky svoje problémy vyriešili pomocou schopností DR WALE PERMANENT SPELL CAST. Špecializujem sa na všetky druhy kúziel ako napr
    Kúzlo lásky (na získanie svojho bývalého milenca, manžela alebo manželky späť)
    Kúzlo lotérie
    Peniaze kúzlo
    Tehotenské kúzlo
    Kúzlo práce/zmluvy
    Kúzlo zdravia
    Kúzlo bohatstva
    Veľa šťastia Spell
    Životné kúzlo
    Duchovné kúzlo
    Kúzlo krásy/tvaru
    Trik Spell
    Kúzlo fantázie
    Kúzlo na víťazstvo v súdnych sporoch
    DR WALE je vždy pripravený pomôcť vám vyriešiť všetky vaše problémy a poskytnúť vám všetko, po čom vaše srdce túži prostredníctvom svojich kúziel.
    Jeho TRVALÉ KÚZELNÉ ZAKÁZANIE je 100% zaručené. Spoznajte ho, aby vám pomohol vyriešiť vaše problémy. Kontaktujte ho na Whatsapp/Viber/Telegram: +2347054019402 alebo e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Volám sa Tonia Anderson, som zo Štátov, presnejšie z okresu Suffolk. Dnes som tu, aby som svedčil o dobrej práci, ktorú doktor Ayo vykonal v mojom živote, nikdy som nevedel, že veľkí muži ešte existujú, kým som ho nenašiel. Posledné 3 roky som trpel zlomeným srdcom, môj partner, do ktorého som investoval, ma podviedol s mojím najlepším priateľom na manželskej posteli, ešte som sa spamätal z tohto hrozného šoku a potreboval som pomoc, aby prestal podvádzať. Môj priateľ ma nasmeroval na tohto čarovača menom Dr Ayo. Najprv som o ňom pochyboval, ale keď sa veci dostali ďalej, musel som mu dať svoju dôveru a urobil som presne to, čo mi povedal. Odvtedy som bol celý svoj život šťastný a môj milostný život s mojím partnerom bol taký úžasný a toto všetko sa udialo do 48 hodín od kontaktu s Dr Ayo .. Môžete tiež potrebovať jeho pomoc na čokoľvek a tu sú jeho kontaktné informácie. Email:drayospell@gmail.com Call/text/WhatsApp +2347055691377
    alebo ho viber

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Po 7 rokoch vzťahu s mojím priateľom začal môj priateľ chodiť s inými dievčatami a prejavoval mi studenú lásku, niekoľkokrát sa mi vyhrážal, že sa so mnou rozíde, ak sa ho odvážim spýtať sa na jeho pomer s inými dievčatami, bola som úplne zničená a zmätená, ale vždy som bola optimistická, že sa veci zmenia, pretože svojho priateľa milujem z celého srdca. našťastie môj starý priateľ mi povedal o kúziel na internete s názvom DR.Ayo, ktorí pomáhajú ľuďom s ich vzťahovými a manželskými problémami pomocou síl lásky Kúzla, Najprv som pochyboval, či niečo také niekedy existuje, ale rozhodol som sa tomu dať skúste a našťastie pre mňa, ja a DR. Ayo žije v tom istom meste, takže som ho navštívil v jeho apartmáne s mojím priateľom ... DR. Ayo je taký skvelý muž, povedal mi všetko, čo som potreboval urobiť, a tiež skontroloval spojenie medzi mnou a mojím priateľom, takže mi pomohol vyčarovať kúzlo lásky a do 48 hodín sa môj priateľ ku mne vrátil a začal sa mi ospravedlňovať. prestal chodiť s dievčatami a je so mnou navždy a naozaj. slová nedokážu opísať, aký som vďačný DR Ayovi. prosím, snažte sa ho kontaktovať v prípade akýchkoľvek vzťahov. whatsapp ho na +2347055691377 ALEBO e-mail: drayospell@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. V prvom rade ďakujem Dr. Ayovi za to, že mi do 48 hodín priviedol späť môjho milenca. Nemám čo povedať, len poďakovať a dať ti vedieť, že som šťastný. Moja milenka sa ku mne správa lepšie a väčšinu času so mnou trávi tým, že mi hovorí, ako veľmi ma ľúbi ako kedykoľvek predtým. akékoľvek problémy s vaším milencom kontaktujte Dr. Ayo prostredníctvom e-mailu: (drayospell@gmail.com) alebo WhatsApp +2347055691377 alebo viber, pretože on je riešením všetkých problémov vo vzťahu

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.