Hriešne bohatý: Prvá časť série Hriech

Za knihu ďakujem kníhkupectvu bux.sk

 

Riscoff a Gablová nemôžu žiť spolu šťastne až do smrti. Nevraživosť našich rodín je legendárna. Len čo som pred desiatimi rokmi prvý raz zbadal Whitney Gablovú, uchvátila ma dlhými nohami a modrými očami. Vtedy som netušil, ako sa volá. Ani ma to nezaujímalo. Ako každý Riscoff hodný svojho mena som si šiel tvrdo za svojím. Horeli sme ako fakle, kým sa Whitney nevydala za iného. Teraz ma právom nenávidí. Počas jej svadobného obradu som vzniesol námietku. Nedávno sa vrátila domov, dlhonohá, s pohľadom nymfomanky, no bez prsteňa na ruke. Hovorí sa, že Riscoff a Gablová nemôžu žiť spolu šťastne až do smrti... S Whitney Gablovou som však neskončil. Nikdy s ňou neskončím.

Nevraživosť rodín, ktoré bránia mladej láske, pripomína Rómea a Júliu, však?
Toto je také moderné prevedenie, ktoré síce neprináša rovnaký umelecký zážitok a hĺbku, ale aspoň upúta a prídete pri ňom na iné myšlienky.
Zároveň má séria krásne obálky, ktoré sa na poličke určite budú vynímať. 


Ako sa píše v anotácii, kniha zachytáva príbeh zakázanej lásky Whitney a Lincolna. Obidvaja pochádzajú z prestížnych rodín, no bohatstvo si zachovala len tá Lincolnova.
Jedného večera sa ich cesty pretnú a započne sa dlhoročný boj o šťastie a lásku.
Tieto hlavné postavy som spoznávala vďaka striedaniu pohľadov. Vtedy som mohla lepšie nazrieť do ich vnútra.
Zároveň autorka striedala i časy, takže po celý čas som sa dozvedala nové skutočnosti z minulosti, ktoré sa pomaly dostávali na povrch.


Hriešne bohatý je tenká a ľahká knižka, takže v pohode sa zmestí do kabelky. Zároveň má veľmi krátke kapitoly, čiže nech sa do nej začítate kdekoľvek, je malá pravdepodobnosť, že by ste museli prestať čítať uprostred dlhej kapitoly.
Presne preto sa kniha čítala rýchlo. Bez problémov by som ju prečítala i v priebehu jedného dňa. 


Vytknúť musím erotické scény, od ktorých som čakala viac. Už pri pohľade na obálku čitateľ niečo očakáva, no bohužiaľ, nie je to dostať.
A druhá vec, ktorá mi prekážala, bola rýchlosť. Síce som čítala pohľady oboch postáv, ale aj tak som mala pocit, že sa autorka ich charakterom venuje veľmi málo a všetko vkladá len do deja a jeho napredovania.

Hriešne bohatý je príjemná oddychovka na dovolenku, ktorú zhltnete za jeden deň.
Nejaký literárny skvost neočakávajte, ale kniha aj napriek tomu neurazí.


Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.