Hriešne vinný: Pokračovanie série Hriech

 

Za knihu ďakujem kníhkupectvu bux.sk

Prezumpcia neviny zjavne neplatí. Som vinná, kým sa nedokáže opak. Už ma unavuje mlčky znášať očierňovanie mojej osoby len preto, lebo som Gablová. Riscoffovci síce ovládajú mesto, no ja sa nemienim riadiť ich pravidlami. Nedám sa zastrašovať. Celý život o mne rozhodovali druhí, manipulovali mnou, ale s tým je koniec. Zmenila som sa. Kiežby som však nezabúdala na to, aký vie byť Lincoln Riscoff presvedčivý a bulvár dotieravý. Ten urobí pre senzáciu čokoľvek.

Pred pár dňami som písala o prvej časti série hriech - Hriešne bohatý. Dnes vám prinášam recenziu na pokračovanie.
Recenzie sú krátke, no rovnako krátke sú i knihy, takže nebolo veľmi čo rozoberať. Každopádne dúfam, že vám môj názor pomôže. 


Hriešne bohatý sa skončil otvorene, akoby v strede deja, takže ak som chcela vedieť, ako bude príbeh Whitney a Lincolna pokračovať, musela som si prečítať i pokračovanie.
Zároveň je pred Hriešne vinným potrebné mať prečítanú predošlú časť, pretože tá sa naozaj skončila znenazdajky a Hriešne vinný začína bez akéhokoľvek vysvetlenia, čo sa stalo v predošlom diely.
Napriek tomu sa táto druhá časť začína sľubne. Hneď od prvej kapitoly sa rozvíja zápletka, ktorá ma zaujíma a núti ma čítať ďalej.


Opäť sa kniha čítala rýchlo.
V tomto prípade ma však miatlo striedanie časov. Niekedy boli pohľady z minulosti, inokedy z prítomnosti a ešte sa aj menili postavy, ktoré ich rozprávali. Toto nájdeme i v predchádzajúcej časti, no tu som sa už sem-tam stratila.
Na druhej strane, táto časť bola viac detailnejšia. Autorka sa už viac venovala postavám a ich pocitom.
Ale zase jedno negatívum - dej šiel akosi prirýchlo. Chvíľami sa mi až točila hlava, pretože som mala pocit, že sa všetko deje naraz.


V závere môžem povedať, že Hriešne vinný sa mi páčil viac než predošlý diel.
Nečakajte nejaký literárny skvost, no ak si chcete oddýchnuť, nech sa páči. Toto vás vôbec nezaťaží a odpúta vás to od reality.


Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.