Finále série od Emily D.Beňovej


Za knihu ďakujem autorke ♥

Osud ich rozdelil už navždy. Láska jeho života je nenávratne preč a Collin si priveľmi neskoro uvedomil, ako veľa stratil. Výčitky sú devastujúce a on potrebuje pustiť minulosť pomedzi prsty. Lenže čo ak nič nie je také, ako sa javilo na prvý pohľad? Vzkriesenie stratenej nádeje a pravá tvár pravdy rozpúta vlnu šokujúcich skutočností, ktoré obrátia hore nohami nielen Collinov život. V hre je oveľa viac, ako si mysleli.

 Emily D. Beňová prišla s poslednou časťou jej úspešnej série.
Zatiaľčo prvý diel Kým nás pravda nerozdelí bol zoznamovací a autorka nás vtiahla do deja a sveta plného peňazí, intríg a nenávisti, v pokračovaní Keď nás pravda spojí sa už viac venovala vzťahu hlavných hrdinov a menšiemu vyvrcholeniu, ktoré ale nebolo úplným záverom, pretože si Emily pre nás ešte prichystala tretí diel.
Priniesol koniec, ktorý som očakávala?

Pôjdem od začiatku, ktorý mi prišiel trochu rozťahaný. Niektoré scény a dialógy sa mi zdali len ako vyplnenie deja.
Nechcem prezrádzať, preto sa pri tomto veľmi nezdržím, ale naozaj som mala pocit, že po stranu 80 čítam to isté.
Jedno šťastie, že autorkin štýl je naozaj pútavý a kniha sa čítala veľmi ľahko a rýchlo. Musím uznať, že každá jedna časť si ma istým spôsobom pripútala a len neochotne som ju púšťala z ruky.

Postavy mi trošku liezli na nervy, keďže stále akoby sa rozprávali o tom istom.
V tejto časti boli veľmi presladené a hoci mám romantiku rada, tak toto už bolo na mňa trochu veľa.
Zato erotické scény sa mi veľmi páčili a bavili ma. 


Neskôr sa dej rozbehol viac, ale potom som mala pocit, že až príliš. Akčné scény zbehli veľmi rýchlo, boli nedostatočne opísané a celkovo na mňa pôsobili tak hŕŕ.
Aj celkový príbeh bol akýsi predvídateľný a nejaký wow efekt sa na konci nedostavil. Viackrát sa mi zdalo, ako keby som niečo podobné už čítala. Podstatná časť deja totiž neodbehla ďaleko od príbehu iných kníh.

Moje konečné hodnotenie je neutrálne.
Kniha nebola zlá. Mám rada autorkin štýl, ktorý je príjemný, pútavý a jej tvorba sa rýchlo číta.
Na druhej strane som predvídala jedna radosť a do istej miery mi záver prišiel otrepaný.
Mne osobne by stačili aj dve knihy v sérii. Bola by som spokojná aj so záverom v dvojke.
Toto mi prišlo ako ulahodenie čitateľkám.
Zatiaľčo sa mi predošlé dve časti veľmi páčili, pri trojke to už neplatí.

Pokiaľ to chcete na hviezdičky, tak 3*.


Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.